3/02/2015

koca kız oldun...İstanbul boğazında
ve tekrar
elinde bavulla aiport da
sanki ilk kez gelmiş gibi Haydarpaşa Garına
ve tekrar
yıllar önce o otobüs yolculuğunda olduğu gibi
tanımadan hiç kimseyi
ve tekrar
demode bir ceketin cebinde
kurumuş bir dalın yeşermesi umudu
ağa takılmış balığın denize uzaklığı
dağları delen aşığın azmi
tüm büyük lafların, aslı ve fotokopisi
yeri gelmişken...en büyük laf neydi
günahtır yaşamak ve şiir!
yoksa bunu Freud mu söyledi?
O çok biliyorsa
ben de çok seviyorum
sözü ve bestesi anonim olan bu yeryüzünde
sana anlamsız şiirler yazmak istiyorum
şiirin kestiği damardan hüzün akıyor
gerçi hüzün kaybından öleni hiç duymadım
ama sevgilim fazla hüzünde kalınca üşüyorum.
ne üzerimdeki demode ceket, ne aşığın azmi beni ısıtabiliyor
bizde sevdik be Freud
bizimde elimiz titredi sabah ayazında
her defasında aşk bulaştı bana
zoruna gitmesin Freud
sorun sen de degil O'nda

yola çok hafif çıktım
yıllar önce olduğu gibi.. sadece bir bavul
üzerimde demode bir ceket
ceketimin cebinde..pasaportum
ve
kurumuş bir dalın yeşermesi umudu
ağa takılmış bir balığın denize uzaklığı
dağları delen aşığın azmi
ve
tüm bu büyük lafların aslı ve fotokopisi var