2/01/2013

kozmik imgeler içimi titretirler

Gelmenin en güzel yanı, bir açık çay istemekmiş.
Sonra da bir kamyonun kasasında geri dönmemek üzere gitmekmiş.
Aslında işin sırrı
Yanındaki yollukları mola yerine gelmeden bitirmekmiş.

Onu bunu geçtim de
Gün gelecek bitecek her şey, savaşmak ve yorulmak mesele değil.
Gün gelecek yemyeşil olacak çöller
Gün gelecek ruhunu satacak şeytan bulamayacak zalimler.
Gün gelecek mucizeler ve tesadüfler sıradanlıkların esiri olacaklar.

Gün gelecek serin bir yaz akşamı gibi
Ne Sabahattin Ali
Ne Salvador Dali
Sadece Madrid de bir sevgili

Gün gelecek seni Hollywood bulvarında yakalayacağım.
Her gün aç karna üç doz ilacımdan alacağım.
Dünyanın eksen eğikliği kadar eğileceğim sana
Sen bana kabe
Sen bana sinagog
Sen bana kilise
Sen bana ev ol diye...
Üç nokta koydum,virgüllük yere.